Menu Luk

Samarbejdsaftale med Ordrestyring

Cereda har indgået en samarbejdsaftale med Ordrestyring, der giver gode fordele til vores medlemmer. Vi fik en snak med Christian Ruggeri, Partnerships, på vores Landsmøde 2021. Her fik medlemmer også lejlighed til at hilse på ham.

Om Ordrestyring
”Ordrestyring hjælper håndværkere med at få et overblik over alle ordrer og alle medarbejdere. Via app’en kan den enkelte medarbejder hurtigt og let oprette sager, planlægge arbejdet, registrere timer og materialer samt dokumentere fremdrift. Og når en sag bliver lukket, sker faktureringen med det samme. På den måde øges likviditeten i virksomheden”, forklarer Christian Ruggeri.

Håndværkere får således et komplet sagsstyringssystem – og det kan let integreres med fx økonomi- og regnskabssystemer. Inkluderet i oprettelsesgebyret er Dinero, e-conomic og Billly, mens andre systemer kan tilkøbes. Integrationen gør det muligt for virksomheder at generere rapporter for blandtandet igangværende arbejde, faktureret salg og dækningsbidrag, hvilket skaber et godt økonomisk overblik. For mere info om Ordrestyring.

Medlemmer af Cereda kan se rabataftalen på “Partner” siden i medlemsportalen.